ISO 9001 - Minőségirányítás

Bizonyítsa elkötelezettségét a minőség és az ügyfélközpontúság iránt

A minőségirányítási rendszer tanúsítása bizonyítja elkötelezettségüket a konzisztencia, a folyamatos javítás és az ügyfél-elégedettség iránt. Ezek olyan kézzelfogható üzleti előnyök, amelyek fontos szerepet játszanak a fenntartható üzleti teljesítmény felépítésében. Az ISO 9001 szabvány konkrét követelményeket ír elő egy olyan minőségirányítási rendszerhez, amely fejleszteni fogja azt a képességüket, hogy folyamatosan olyan termékeket és szolgáltatásokat bocsássanak rendelkezésre, amelyek megfelelnek az ügyféligényeknek éppen úgy, mint a jogszabályok előírásainak és a szabályozói követelményeknek.

Az Önök minőségirányítási rendszerének a DNV által elvégzett független értékelése és tanúsítása egyértelműen bizonyítja a piac számára, hogy Önök munkájuk során egy hatékony minőségirányítási rendszert alkalmaznak a szervezetükben.

Mi az ISO 9001?

  • Az ISO 9001 modellként szolgál a minőségirányítási rendszerhez, arra koncentrálva, hogy mennyire hatékonyak egy adott vállalkozás folyamatai a kívánt eredmények elérésére.
  • A szabvány egy olyan folyamat-megközelítés elfogadását segíti elő, amely hangsúlyozza a követelményeket, a hozzáadott értéket, a folyamat teljesítményét és eredményességét illetve az objektív mérésekkel igazolt folyamatos fejlesztést.
  • Az ISO 9001 korábbi változatait a termelő iparágakra szabták, és kiterjedt dokumentációt írtak elő. A jelenlegi változat általánosabb és egyformán jól alkalmazható mindenféle szervezetre, azok fajtájától, méretétől és a kínált terméktől függetlenül.

Miért jó a tanúsítás a vállalkozásomnak?

Az ISO 9001 tanúsítás igazolja a potenciális ügyfelek számára a szervezetüknek azt a képességét, hogy teljesíteni tudják az igényeiket és a ki tudják elégíteni a szükségleteiket. Ez a következőket eredményezi:

  • Megnő az ügyfelek bizalma és elégedettsége, ami az üzletre is pozitív hatást gyakorol.
  • Ez pedig komoly versenyelőnyt jelent, mivel egyre több vállalat követeli meg az üzleti kapcsolat előfeltételeként, hogy a beszállítói és az alvállalkozói rendelkezzenek valamilyen tanúsított irányítási rendszerrel. 

Mi a következő lépés?

A tanúsításhoz be kell vezetnie egy hatékony, a szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert.  Egy akkreditált külső tanúsító testület vagyunk, amely a szükséges képzési és ISO 9001 tanúsítási szolgáltatásokat kínálja. Tekintse meg, hogyan indulhat el a tanúsításhoz vezető úton. 

További információ

ISO 9001

ISO 9001

Töltse le a szórólapunkat (angol)

eAdvantage

Jenetkezzen be az Ön ügyfél területére (globál)

Nézőpont - ügyfeleink közössége

Betekintés a globális felméréseinkbe. Vitassák meg a legjobb iparági gyakorlatokat és trendeket a DNV és az iparági érdekcsoportok szakértőivel.